Tuesday, February 16, 2010

JenG...JeNG..jEng..!!!!!!

COMEL x minah ni?????
hehehe...ni la lecturer aku yg di import khas dari UteM.... bkn sebarangan murid tau leh dpt lec camni...hihihi.....
Al-kisahnya bermula apabila seharian aku berusaha menyelesaikan masalah aku yg agak rumit..( bg aku la)...
klU nk tau,aku ni dari bilik ke mcD,dari mcD kembali semula kebilik masih jgak x dpt settle kn msalah tu...sehinggalah lewat waktu maghrib,aku terlihat di ruang chat FB aku, minah comei kt sebelah ni tgh on9....aku pn ape lg...cpat2 kCau dia...nsib baik layanan yg diberikan layanan kelas pertama....hahaha..( student private la katakan)...tnye pnya tnye,msalah aku pn selesai dgn mudahnya berkat bantuan prof aku ni.....aku pnye la happy gila smpai lupa nk ckp thanks kt dia...hahahaha....kt sini aku nk amik kesempatan utk mgucapkan jutaan trimas kepada profesor Aiza Syahida di atas bantuan beliau.....biar aku dan prof aku je yg tau masalah yang membelenggu diri aku tanggal 16 Feb 2010...hahahaha....(sshhhhh...diam2 tau prof...malu sy)....
oooppppssss....sblum aku lupa,aku g mcD siang td bkn bertujuan utk melantak atau mengkedarah tau....aku g sana sbb nk selesaikan msalah negara ni la.....maklumla internet kt bilik sgt lah ''LAJU'' time tu.....hhahahaha....

No comments:

Post a Comment